Το Περιστέρι Της Ανατροπής

Στόχος της ιστοσελίδας είναι να παρουσιάσει τα τοπικά (και όχι μόνο...) προβλήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους, την νεολαία στις Δυτικές συνοικίες και τις αντιστάσεις τους...Για επικοινωνία : thanasis.ane@gmail.com

Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Αριστερή Κίνηση Ιλίου – εκδήλωση στις 8/4

Η Αριστερή Κίνηση Ιλίου (ΑΡ.Κ.Ι.) θα πραγματοποιήσει εκδήλωση τη Δευτέρα 8 Απριλίου, ώρα 6μμ στο Δημαρχείο Ιλίου (Κάλχου 48-50).

Στην εκδήλωση θα παρουσιασθεί η διακήρυξη, οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι και ο υποψήφιος δήμαρχος της Κίνησης.

Κεντρικό θέμα της εκδήλωσης θα είναι η Υγεία. Ομιλητές θα είναι ιατροί του ΕΣΥ και του ΕΦΚΑ.

1 σχόλιο:

  1. Μαλακίες είμαι σίγουρη ότι δεν ξέρεις τι σου γίνεται στην περιοχή και ότι πατάς στην ευαισθησία κάποιων για αυτοδιάθεση χωρίς να τους γνωρίζεις. Πρώτα γνωρίζουμε, μετά προσπαθούμε να καταλάβουμε και αφού καταλάβουμε τολμάμε να εκφέρουμε γνώμη.Εγώ θέλω να σε δω πρώτα να τρέχεις για τα προβλήματα της περιοχής ,να τα κατανοείς ., να μην τα εκμεταλλεύεσαι - όπως άλλα σχήματα στην περιοχή που φώναζαν ότι ήταν αριστερά και εύκολα αρνήθηκαν την καταγωγή τους- να ματώνεις για τον τόπο και μετά θα σε εντάξω στους ανθρώπους που με κατανοούν , που θα τους εμπιστευθώ , ότι θέλουν το καλό του τόπου γενικώς, του Ιλίου ειδικώς και εμένα του ατόμου ειδικότερα. Διότι όσο και αν το θες , όσο και αν η Μαρξιστική καταγωγή σου - 'όπως εσύ την έμαθες και την μετέφρασες- σε καθοδηγούν ,- με εμμονή ότι, σε πάνε στο δικαιότερο-, εσύ αποφεύγεις να δεις: αν όχι την αλήθεια στα μάτια... τουλάχιστον τον άνθρωπο, η εμένα . Γι αυτό το λόγο όσο κι αν σε συμπαθώ, όσο κι αν νομίζω ότι είσαι το καλύτερο που έχω ακούσει μέχρι τα τώρα ,δεν θα α πάψω ποτέ να ονειρεύομαι την ευτυχία και την δικαιοσύνη για το συνάφι μου: ο κι αν εσύ αυτό δεν το πολυκατανοείς" ' φιλαράκο' θα σου πω 'οτι ανήκω στο ανθρώπινο γένος που θες να αγνοείς .... αλλά είμαι και το μόνο στο οποίο απευθύνεσαι !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή