Το Περιστέρι Της Ανατροπής

Στόχος της ιστοσελίδας είναι να παρουσιάσει τα τοπικά (και όχι μόνο...) προβλήματα που απασχολούν τους εργαζόμενους, την νεολαία στις Δυτικές συνοικίες και τις αντιστάσεις τους...Για επικοινωνία : thanasis.ane@gmail.com

Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Χαμογέλα, ρε! / του Γιώργου Ανανδρανιστάκη

του Γιώργου Ανανδρανιστάκη

Η στήλη, εμφορούμενη από πνεύμα αγάπης, φιλαλληλίας και εγκαρδίου προσφοράς εις τον συνάνθρωπο, δοκίμασε τις συνταγές των επιστημόνων και κατέληξε στα κάτωθι συμπεράσματα:


Συμβουλή 1η: Να είστε ευτυχισμένοι με όσα έχετε. Έχω έναν λογαριασμό της ΔΕΗ, έναν του ΟΤΕ, ένα στεγαστικό στην Αlpha, μια πιστωτική στη Eurobank, την τελευταία δόση του ΕΝΦΙΑ, τριγλυκερίδια, πίεση, χοληστερίνη και έναν σφάχτη εδώ δεξιά. Και σα να μην έφταναν τα βάσανα τα δικά μου, έχω, ως αριστερός κυβερνήτης, και τα βάσανα του κράτους, να πληρώσω την Λαγκάρντ, να πληρώσω τον Ντράγκι, να πληρώσω -ανάθεμα τον Βενιζέλο!- και έναν Τεξανό ραντιέρη που δεν μπήκε στο PSI.

Συμβουλή 2η: Να επαινείτε τον εαυτό σας. Εαυτέ μου, είσαι λεβέντης και καραμπουζουκλής, είσαι τρισμέγιστος, αβυσσαλέος, υπερσιβηρικός, Ναβουχοδονόσορας! Επαίνεσα τον εαυτό μου κι αυτός ο αχάριστος γύρισε και μου έριξε μια μούντζα. Βοήθεια, γιατρέ μου, το συμπαθητικό μου σύστημα αυτονομήθηκε και στράφηκε εναντίον μου! Λες να με αντιπαθεί;

Συμβουλή 3η: Ταξιδέψτε. Η προετοιμασία του ταξιδίου φτιάχνει τη διάθεση. Αυτό ισχύει όταν είναι να προετοιμάσεις ταξίδι για το Παρίσι, τη Βενετία, άντε και για το Πήλιο. Εγώ με τα λεφτά που έχω το πολύ- πολύ να φτάσω μέχρι την Ψυττάλεια και σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ψυττάλεια, να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος απαξάπαντος. Το μόνο ευχάριστο στην προετοιμασία ενός τέτοιου ταξιδιού είναι ότι θα αποκτήσουν -επιτέλους- αξία χρήσης τα χαρτιά υγείας που αποθησαύρισα, τότε που με φοβέρισε η Βούλτεψη.

Συμβουλή 4η: Βγείτε από το σπίτι σας και μυρίστε τα λουλούδια που είναι έξω. Άμα βγω από το σπίτι μου στην Κυψέλη και μυρίσω τα λουλούδια που είναι έξω, την επομένη θα με βρούνε στο παρτέρι να κείτομαι τυμπανιαίος και οδοδώς. Το μόνο λουλούδι που εγγυάται την ευτυχία είναι η παπαρούνα κι αυτή κατόπιν επεξεργασίας.

Συμβουλή 5η: Ξοδέψτε χρήματα για να αποκτήσετε καινούργιες εμπειρίες. Αν ξοδέψω τα χρήματα που μου έχουν απομείνει, είναι απολύτως βέβαιο ότι σύντομα θα βιώσω εμπειρίες ολοκαίνουργες και συγκλονιστικές. Την εμπειρία της έξωσης, την εμπειρία της κατάσχεσης, την εμπειρία της φυλακής. Τι είναι, άλλωστε, ο άνθρωπος; Είναι το άθροισμα των εμπειριών του.

Συμβουλή 6η: Κάντε περισσότερο σεξ απ' όσο κάνετε ήδη. Εδώ τα πράγματα γίνονται πολύ δύσκολα. Προσπαθώντας να εφαρμόσω την εντολή, προσέκρουσα σε τείχος μαθηματικό και φιλοσοφικό: Πόσο είναι, γιατρέ μου, το περισσότερο του καθόλου; Ex nihilio nihil, τουτέστιν, εκ του μηδενός μηδέν. Οι επιστήμονες, πάντως, ισχυρίζονται ότι ο ιδανικός αριθμός είναι τέσσερις φορές την εβδομάδα κι αν αναφέρονται σε παντρεμένους, εννοούν προφανώς την Εβδομάδα των Παθών.

Καλή Ανάσταση!


Πηγή : Αυγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου